I natten..

Mitt i natten och jag är förstås vaken.
Jag har städat och tvättat. Eve kom hem tidigare så jag fick sällskap på kvällen, hon har precis gått ner till gästlgh.
C ringde även innan och kollade om jag ville följa med och kika lite på bilarna, men det var faktiskt skönt att bara vara hemma ensam ett tag.
Träffade på våran lite mer annorlunda granne innan, han försöker sälja sin lägenhet och det går väl sådär, så han frågade om vi ville hyra den, öhm nej? Jag tror det räcker bra med våran. Det är en väldigt annorlunda man det där. Väldigt!
 
Jag ska snart försöka dra mig till bädds, men jag råkade slockna lite i soffan medans jag såg speedwayen innan så riktigt än lär jag nog inte somna. Och sen att bilarna här ute gör ljud ifrån sig lär inte göra sömnen enklare, och jag tror tyvärr inte att det ljudet kommer bli mindre än på några timmar..
Men imorn är det över. Så dom får väl festa på så gott dom vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0