hmmm

Funderar på denna klänningen till bröllopet? Jag tycker den ser snygg ut men om den är för lång där bak så vet jag inte hur jag skulle göra. Jag är inte en tjej som älskar färger men den klänningen jag tänkte ha kanske är för nära vit för att ha på bröllop och sen har jag en svart, men jag ska ju på bröllop. Och den här färgen kan vara snygg om man har färg. En till sak är att den finns bara i medium, men inte är det såå stor skillnad från s och m, och med tanke på några troliga kilos uppgång borde det ju inte se dumt ut.. Hjälp mig, köpa eller inte köpa?
 
Btw, fick min väska idag, fasen så snabbt det gick. Beställde den i torsdags och fick den idag, från Korea. Tycker det är lite konstigt, jag beställde väskan i torsdags och klösträdet i torsdags eller fredags och trädet är från Sverige, och får väskan först.. Lite konstigt.. Jättenöjd med väskan, lagom stor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0