Flashbackträsket..

Är ju otroligt hur många timmar man kan fastna på den där sidan. Kan vara intressant läsning ibland. Idag hittade jag om en tjej som levde i ett förhållande där han ville ha trekant. Var ju bara tvungen att fråga E om han skulle vilja. Ja om du skulle vilja. Med en till kille då sa jag ;) Men där vart det nej, och likadant är det för mig tillbaka. Jag vill inte se han med någon annan och han vill inte se mig med någon annan. Eller jo, med en tjej då. Tss haha! Nej det intresserar mig inte när jag är i ett förhållande. En sak att testa i singellivet(har inget emot om andra par testar på heller) men Jag skulle inte vilja äventyra det. Med tanke på hur jag är så skulle det vara riktigt idiotiskt.
 
Aja från trekant till kantareller, vi var ut och plockade lite svamp innan idag, fick med oss en jäkla massa hem. Fick även med mig något myggbett. Annars har denna dag varit en helt vanlig fredag, degat framför tv och dator hela kvällen.
Imorn får vi väl se vad dagen har att erbjuda, E pratade eventuellt om åka till strängnäs med mc eller kolla på skor. Hmm tyvärr känns det som om avgaserna åker in i min hjälm på hans nya mc, iaf gjorde det sist. Men jag tar nog hellre det än att åka och kika på skor. Vi får väl se. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0