Ebay

Har varit inne på ebay och shoppat lite, har ingen som helst aning om vad det är för sorts märke men jag tyckte den var snygg :) Köpte även en väska därifrån förra veckan, det kommer säkert ta några veckor innan något kommer hem men hoppas det är lika snyggt som på bilden..
Ebay är bra, finns så mycket där som troligen inte finns i Sverige. Man fastnar där väldigt lätt. Kläder har jag inte vågat mig på ännu.
Väntar även på katternas klösträd, hoppas på att det kan komma denna vecka. Slänga ut dom två gamla fula.
 
Har suttit och tittat lite på resor, kan verkligen inte låta bli även om det inte kommer bli något förrän nästa år, får jag gå i ide tills dess? Portugal låter lite locknade, göra en likadan resa som vi gjorde sist. Fast värmen är väl tyvärr inte lika hög. Men det såg ut att vara riktigt fint. Men långt kvar tills dess.
 
Nu är det dags för en dusch innan sömn
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0