Rensar

Har hållt på att rensa lite på facebook. Både bilder och statusar.
Jag är jäkligt negativ av mig på vissa sätt, jag vet om det själv. Men jag ska försöka ändra på det.
Försöka.
Iaf när det handlar om det privata, jobbet känns inte lika viktigt.

Idag är min lediga dag eftersom jag egentligen skulle jobbat helgen. Gick till veterinären fram och tillbaka.
Under 7 minuter så hade jag 5 missade samtal av en gr chef, inte min.
Jag är ledsen, men på mina lediga dagar svarar jag Aldrig på jobb.
Så nu låter vi även det vara..
Negativt=jobb..
= okej.
 :)

Har förresten inte fått provet än på tapetern. Måste gå in och kika om jag ens skickade det där mejlet.
Ibland blir jag osäker om jag drömt något eller om det faktiskt har hänt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0