...

En sån här dag skulle jag nog kunna skriva hur många inlägg som helst. Så jäkla många tankar som snurrar i huvudet.

Det blev ingen promenad, mobilen visar 10-, jag går inte ut frivilligt nu.

Jag är nog den mest avundsjuka människa jag själv känner. Det är så mycket andra har som jag inte har, även om det bara är "enkla" saker. Jag vill ha allt det. 
Vill ni veta exempel? Here it comes;
 * Jag vill veta vad jag vill bli när jag blir stor ( jag har inte en jäkla aning)
* Jag vill ha ett annat jobb.
* Jag vill tjäna mer pengar (vem vill inte det?) 
* Jag vill bo i ett hus.
* Jag vill ha barn.


Jag vill känna total lycka.

Fick jag de 2 nedersta så skulle jag vara mycket mer lycklig än jag är idag. Eller bara det nedersta räcker gott och väl också.

Saken är att jag vet att en dag kommer jag ha en del av det där. Jag hoppas att det bara dyker upp i huvudet att; det där vill jag bli.
Men jag vill inte vänta längre, inte på allt. Det borde vara min tur nu.

Jag tar tillbaka det där att det bara är "enkla" saker, för enkelt är det ju fan inte, då hade jag ju haft det. Men det borde inte vara så svårt. Men när man är 2 stycken som inte tycker/känner likadant om saker så kan även de enkla sakerna bli väldigt svåra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0