.....

100 saker du kanske inte visste om mig.

1. Fullständigt namn:
Lina M J
2. Ålder: 26
3. Vart bor du: Västerås
4. Bor tillsammans med: E och hårbollarna Skilla och Sture
5. Husdjur: 2 Katter
6. Färg på ditt hus/lägenhet: Öhm, äre svart och vitt eller något?
7. När är du född: september
8. Klass: Färdig
9. Vilket år tar du studenten: Tog den 2005
10. Något jobb: Ja
11. När ska du sova ikväll: När jag blir trött.
13. Duschat idag: Snart så
14. Kramat någon idag: Nej
15. Pussat någon idag: E
16. Vad har du ätit idag: tacos, tonfisksallad och onyttigheter
17. Dagens kläder: Jeans och linne
18. Dagens smink: Mascara och puder
19. Dagens sötnos: E är alltid min sötnos, trots att han kan vara lite kocko :D
20. Dagens roligaste: Har nog haft en roligare dag.
21. Har du många vänner: Nej
22. Hur många har du kysst: Öhm har ingen som helst aning..
23. Vem kramade du senast: E
24. Vem föredrar du tjejer eller killar? Har bara testat killar..
25. Hur många har varit otrogna med dig: Ingen som jag vet?
27. Har du pojk-/flickvän: Jes i do
28. Vem pratade du i telefon med senast: E
29. Vem fick du senast sms ifrån: E
30. Vem irriterar du dig på just nu? Lite småirriterad på E, men jag är mest känslig bara.. Det går över..

Favorit
31. Film: Det finns väldigt många bra filmer, ingen favorit.
32. Låt: Samma där, många bra, men tröttnar efter ett tag
33. Mat: Spicy hot & tacos
34. Dryck: Pepsi Max
35. Färg: Ingen.
37. Stad: Har nog ingen favorit stad.
38. Land: Har inte besökt så många men Grekland-Lefkas har varit finast so far..
39. Ämne i skolan: Det var engelska
40. År: 05 var ett bra år, träffade E och var enormt nykär. Men jag tror 2012-2013 blir bra år :)


SENASTE
41. Personen du tänkte på: Maaaama
42. Personen du kysste: E
43. Gången du spydde: 1.a januari, hemska bakfylla!!
44. Gången du grät: Lipade lite till Grey´s idag
45. Pizzan du åt: Var förra söndagen
46. Gången du var i Göteborg: Kan de varit 05-06?
47. Gången du var i Stockholm: Somras
48. Gången du var full: Nyårsafton.
49. Gången du var på konsert: somras
50. Personen som såg dig gråta: E


ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: svart
52. Hund eller katt: katt
53. Ute och festa eller hemma och mysa: hemma och mysa oftast.
54. Tvspel eller Dataspel: Mobilspel?
55. ledig eller inte?  : Svårt val... LEDIG ofc!!
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: None
58. Ragga eller bli uppraggad: Det var längesen nu...
59. Big Brother eller Paradise hotel: Big Brother.
60. Svart hår eller blont: Är mörkhårig men blond är också fint
61. Blåa ögon eller bruna: Blåa.
62. Choklad eller lakrits: Choklad
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Höger eller vänsterhänt: Höger
65. Coca Cola eller Fanta: Pepsi Max eller Cola Zero
66. Pizza eller kebab: Vetlanda kebab..
67. Randigt eller Prickigt: -
68. Älska eller älskas: älskas & älska
69. Leva eller dö: leva


ANTAL
70. personer du älskar: E och familjen
71. Personer du hatar: Ingen, ogillar några få
72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: Ingen aning 
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: Tror bara det varit 1
74. Glassar du ätit på en dag: 2 kanske.
75. Festivaler du ska på detta år: Inga planerade
76. Gånger du haft minnesluckor på: För många 
77. Gånger du har slagits:  Har nog gett någon smäll men aldrig ett slagsmål.
78. Personer du saknar just nu: 2
79. Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger.


VEM

80. Vill du kyssa nu: E.
81. Ska du träffa imorgon: För många (jobbar)
82. Sjöng du senast för: För mig själv
83. Hade du senaste en msn konversation med: använder inte msn
84. Spelade du tv-spel med senast: MOBIL spel säger jag ju
85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: E förstås.
86. Vill kasta en sten i huvudet på: En lös sten kan jag väl kasta på 2 stycken, men bara löst!
87. Förtjänar att dö: Troligen välidgt många men ingen jag känner..
89. Ville du sova jämte inatt: Vin Diesel? Haha Neeerå, E på den också

VAD

90. Gör dig glad: E gör mig oftast glad. Eller en bra shopping dag :D
92. Vad vill du helst göra nu: Åka till ett varmt land
93. Önskar du att du slapp göra: Jobba imorn
94. Vill du ha nu:  Varma dagar och ledighet
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Är ett tag tills dess, så ingen önskan än så länge..
96. Längtar du till: Ett plus..
97. Tycker du om dina betyg: För andra skulle det kan inte vore vidare men jo jag var nöjd.
98. Ångrar du i ditt liv: Vill inte ta de här.
99. Är det bästa som hänt dig: Helt klart E på denna med.
100. Hur mycket är klockan: 23.17


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0