....



Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
27/1, vi förlovade oss..

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade något

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja

Vilka länder besökte du?
Spanien och Grekland

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
Mer pengar..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej det tror jag inte..

Vad var din största framgång 2011?
Hmm, vet faktiskt inte..

Största misstaget?
Inget jag vill ta här

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, vanlig förkylning och nej.

Bästa köpet?
Hmm tror inte jag köpt något speciellt. Resan tilll Zakynthos kanske?

Vad spenderade du mest pengar på?
Lån. Kläder, cigg och kanske lite för mycket på pepsi max

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vi förlovade oss.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Ingen speciell, förutom låten som spelades när vi förlovade oss. Eva Dahlgren-Vem tänder stjärnorna

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Vet faktiskt inte, har nog blivit gladare den senaste månaden (goodbye pills)

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar jag fick tummen ur r*ven och tog mitt körkort.. Men motivationen till det finns tydligen inte

Vad önskar du att du gjort mindre?
Önskar jag tänkte efter innan vissa saker. Och jag borde rökt mindre.

Hur tillbringade du julen?
Först på jobbet sen med E hos hans mamma.

Blev du kär i år?
Jag Är kär..

Favoritprogram på tv?
grey´s,gossip girl, desp, 90210,jersey shore, oth

Bästa boken du läste i år?
Har nog bara läst en bok i år. Varför gråter inte Emma. Tror det var i år

Största musikaliska upptäckten?
Ingen

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Vi åkte till Zakynthos :) 


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det tror jag.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Har ingen direkt stil.

De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat nya människor men inga som jag tror jag umgås med..

Årets besvikelse?
Inget jag vill ta här.



Gahaaahh jag är röksugen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0