9.1

Nu börjar jag bli uttråkad på riktigt. Jag vill flytta, göra om till eget.
Jag skulle nog kunna byta ut allt i denna lägenhet om jag hade pengar. Det är egentligen inte fel på något MEN det känns inte som jag. Köket ätr trist, vitt vitt vitt. Inte snyggt vitt utan tråkigt vitt. Badrummet är helt okej stort(tror inte ett badrum kan vara för stort) men jag avskyr färgerna och så vill jag ha två toaletter.
Blir så sugen nu när folk flyttat till hus, eller när jag läser bloggar där dom bor i hus. Åh jag är så avundsjuk.
Tyvärr kommer det ta många många många år tills vi bor i ett hus. Men det har ni redan fått höra..
Men vafan, flytta till större kan jag väl få göra.
Spelar tydligen inte någon roll om hur jag gör om och byter färger här hemma. Tycker inte det ser bättre ut ändå. Allt är bara svart och vitt.
Tavlorna t.ex som vi köpte på Zakynthos, tyckte vi var jättefina båda två Då, nu tycker vi båda två att dom känns fjantiga.

Hatar att vara uttråkad och veta om att inget "större" kommer ske på länge.
Jag har för dåligt tålamod för att vänta på saker och ting.
Mitt tålamod är inte bättre nu när jag slutat röka heller, det är som om mina ppiller hormoner kom tillbaka, Devil is Back!
Och jag vet inte vad jag ska göra föra att lugna ner mig heller. Känns ju väldigt onödigt att spendera pengar på inredning som inte kommer göra det mer hemtrevligt ändå. Men där är ju mitt problem, jag älskar att handla inredningsgrejer.
Varför kan inte min älskade sambo vilja flytta också?


På tal om kasst tålamod, min dator är helt satans värdelös. Kanske borde spara pengar till en ny istället, men hur kul är de? Nej just det.


Åhhhhhhhhh jag borde spärra hemnet sidan.. Hittade fina 3.or som kommit ut idag i centrum, med garage.. Eeeeeeeee Snälllllllllaaaaaaa raaaaara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0