26.1

Åh irreterande att jag tryckte fel när jag skulle välja bild och tryckte istället så hela texten försvann.
Så nu skippar jag endel av texten..
När E kom hem så åkte vi till Chilli.

Här är min efterlängtade kandelaber. Dom gröna ljusen ska inte vara där, svarta eller lila ska det vara, eller kanske en blandning? Eller kanske inte. Får se. Den svarta hyllan ska ju bort. Vill du ha den är det bara att komma hit och hämta. Heeelt gratis. Vi kollade även på fåtöljer, fanns några som var rätt bra. Men E är inte som jag, som kan köpa på en gång, han ska kolla runt först.
Imorn ska jag leta efter tapeter till mitt nästa projekt.
Nämligen:

Väggen bakom sängen ska få en ny tapeter.
Visst är det en fin färgglad tavla i hörnet, kan man förstå att det är E som köpt den? Eller fick den av sin mor.
Egentligen vill jag inte ha hyllplanen vita, men vi fick med dom i köpet, eller rättare sagt hon lämnade kvar dom bara och vi har inte brytt oss om att ta bort dom. Frågan är om dom kommer vara så snygga med den nya tapetern om jag hittar någon.
Har tjatat i evigheter att E ska köpa ett nattduksbord (en kan inte betala för allt här hemma) men Nån dag kanske han kommer på det själv.

Något mer kul är att nästa helg kommer mamma och pappa. Yeeeeeey!
Mamma och pappa håller på att göra om hemma hos dom också, så jag vet att dom letar nya saker dom med (mamma) :) Och mamma är alltid ett bra smakråd..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0