24.1 Tisdag

1 dag till innan 4 dagars ledigt. Häärligt härligt.

Vi passade på att storhandla idag, slipper man göra det nu i dagarna vid lön. Då Alla andra är där och handlar. Men vi är inte riktigt som de flesta andra, vi handlar sent och äter mat väldigt sent. Sällan middag före 20.
Idag var tydligen E sugen på smörgåstårta, dom sänker ner priserna om det är 1-2 dagar kvar. Så E stod likt ett barn och väntade på att tjejen skulle sänka priset, och jorå dom sänkte till halva.. Billigt och bra tyckte han :)
Så nu har vi fått i oss lite smörgåstårta och nu vill jag inte alls äta det till lunch imorn.


Har precis gått igenom min budget, gör det varje månad. Tycker det är rätt bra att göra så, men vad som hade varit ännu bättre är om jag följt den. Det gör jag aldrig. Eller joo jag gör av med alla pengar som står + för mycket annat. Jag måste försöka bli bättre på det där.
Men inte denna månad.
Jag tänker belöna mig själv för rökningen.
Jag tänker få ont och betala tandläkaren.
Jag tänker tapetsera nånstans i hemmet.
Så nej inte denna månad.
Fast iofs så är kandelabern och tandläkaren inräknad i budget.


Nej nu ska jag hoppa in i duschen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0