23.1 Måndag..

Jobb idag, gick som vanligt.

Igår var jag 3 veckor rökfri. Sa att om jag klarar en månad så ska jag köpa en belöning till mig själv. Nu kommer jag köpa den lite tidigare. Vill inte vänta längre :)

Funderar faktiskt på att börja jogga/springa, kändes helt okej när vi gjorde det igår, en liten bit visserligen men man måste ju börja nånstans. Och nu bör det inte kännas lika jobbigt.

Vill försöka få kroppen lite mer fit än vad den är idag. Ibland tror jag kroppen består av jello. Det är mycket på min kropp som jag skulle vilja ta bort. Och eftersom jag inte har några pengar till fettsugning så får man väl ta till ett billigare men tråkigare alternativ.
Jag hade absolut fettsugit lår, mage och mina kärlekshandtag om jag hade haft pengarna.
Lika mycket som jag absolut skulle göra brösten efter jag fått barn.


Nu är det sådär sent igen, borde sluta sova så länge efter jobbet. Men de är ju så skönt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0