16.1

Måndag igen. Endel av de på jobbet tycker jag har lite kasst morgonhumör. Stämmer nog säkert, men blir mest irriterad över att en av mina arbetskamrater försöker säga så många ord som möjligt på kortast möjligast tid, eller det känns så iaf. Hon är pratar högt och mycket. Det orkar jag inte med så tidigt på morgon.

Igår kväll var vi ut och gick en sväng, gick till lillåudden och kollade alla nybyggda hus, finns nog inte mycket mer plats kvar..

Ja, så har vi kommit på ett nytt projekt, eller det är egentligen inte nytt, ville göra det för ett tag sen innan också men sket i det. Vi vill ha en skiffervägg, så vi var och kollade på Bauhaus, har för mig det skulle kosta lite mindre. Så får väl se om vi hittar något som kanske är lite billigare..

Idrottsgalan på tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0