13.1

Fredag den 13.e.. Varför är just fredag den 13 en dag som något dåligt ska hända? Varför är 13 ett otursnummer?
Aja min dag har gått bra trots otursdagen, eller lite otur hade vi väl visserligen. Vi hade ju tänkt gå på ufc matchen i sthlm i april, biljetterna släpptes igår och vi skulle bokat idag, allt var slut.. Finns ju att köpa på blocket om man vill, men såå mycket vill jag inte ge för det. Men det hade varit trevligt, komma iväg lite. Kanske stanna kvar på hotell. Men de kan man ju göra ändå.

Ledig helg. Inget direkt planerat. Vi har sagt att vi ska ut från lägenheten, sen får vi se vart vi tar vägen. Elund och björnön var våra exempel..

Ingen har missat att jag kommit in i en "jag vill flytta period" jag tror jag är ganska så körd i den saken. Blir ingen flytt riktigt än, får väl bara ta och acceptera det. Men nu funderar jag på att byta ut fondväggen i vardagsrummet, även kanske någon fond i sovrummet. Så JAG får något att göra. Jag är ganska så uttråkad just för tillfället.

Nu ska jag fortsätta se Rocky 4.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0