1.1 2012

Det nya året börjades med en rejäl jäkla baksmälla. Fy faen, tror det har varit värsta baksmällan någonsin. Men så går det man börjar dricka väldigt sent, eller jag drack under hela kvällen men då drack jag med måtta, gick utåt efter 12 slaget.. Ujuj! Och vad hemskt det var att vakna upp hos någon annan bakis.. Man vill ju bara gräva ner sig :) Men tack för sovplatsen T&M. Och tack för skjutsen hem idag. Däckade i x antal timmar.
Men en väldigt trevlig nyårsafton, supergod mat och trevligt sällskap.

Så nytt år, idag ska jag börja försöka sluta röka, än så länge har det ju gått bra, men jag röker sällan när jag är bakis. Men nu börjar bakis känslan gå över och röksuget kommer tillbaka. Men måste försöka vara hård mot mig själv nu. Borde inte vara så svårt.

Nehe nu ska jag se lite film.
Imorn ska jag tillbaka till jobb..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0