It´s baaack!

Då var det verklighet igen. Jag är trött på denna verklighet, vill till en annan verklighet. Där jag trivs och tycker det är kul att gå till jobbet. Det är nu jag ångrar mig! Att jag inte bara tog någon utbildning när jag flyttade hit. Eller tog ett jobb i en butik istället. För jag har kommit på en sak som jag gärna skulle vilja göra men anser att det är en dum tid att göra det på. Bra va? Väldigt bra att komma på det NU!
Jag har även ångrat mig om Stockholm, eller egentligen inte om Sthlm, men kan tänka mig bo som kanske i Solna. Kanske bara är just nu, bara för jag är trött på det nuvarande. Jag söker ständigt förändring men står alltid på samma ställe och stampar.

Har fått smak för färsk ananas, aldrig gillat det innan. Men jäklars så gott det var.
Sitter och äter det nu i väntan på att BB ska börja. Jag tror det kan bli ett väldigt underhållande år.

Bokade ansiktsbehandling tills på fredag, så medans E är ute och lider i kort vase spåret tänker jag ligga och njuta. Men jag har sagt att OM E får en bra tid så ska han få en ganska så bra överraskning. En tid som han ska kunna köra förstås. Kör han under den tiden blir det fortfarande något men inte fullt lika bra :)

Jag hade tänkt att vänta med en ny dator, men tyvärr räcker inte mitt tålamod till. Efter senaste uppdateringen på datorn så har den blivit Skit, för varje sida så "Svarar Inte" och så tar det fleeeeeera minuter innan jag ens får upp internet. Så med det sagt, en ny dator ska köpas. Eller avbetalas rättare sagt! Tänkte börja leta redan nu, undra om media markt fortfarande har bra erbjudande? Räntefritt och inte någon aviavgift? Får väl kika. Behöver nog min sambos hjälp bara, annars går jag bara efter färgen :)

Stackare, nu blev de långt för er som orkade läsa allt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0