Hello!

Det har varit tyst här några dagar.
Har inte mått så bra så jag har varit hemma från jobbet och inte orkat blogga.
Det jag har gjort är: sovit och sett på serier, en jäkla massa avsnitt faktiskt.
Ja jag har ju ätit också. Jävla vågjävel som bara går uppåt nuförtin..
Skilla har gjort mig sällskap hela dagen idag.
Har ni kollat på Revenge? Tycker den är för jäkla bra, men jag är nyfiken redan nu hur det kommer sluta. Så nu följer jag även den i usas tid. Herrejäklars vad många serier jag ser på.

Men imorn är min lediga dag på schemat, ska börja dagen med att friskanmäla mig och sen gå till tandläkaren. Det ser jag inte alls fram emot, men det är ett måste. Har inte varit där på för länge.

Jaaa den där jävla vågen, den gör mig snart förbannad ;) Det är ju absolut inte jag själv som gör att jag går upp i vikt, neeerå! Jag klarar tydligen av mer sötsaker när jag rökte än nu. Jag håller mig fortfarande till sötsaker enbart på helgerna men det hjälper inte. Sååå nu får jag hålla igen lite på det också. Fan då, kan man inte få göra något kul? Joo man kan ju göra det med måtta, men hur kul är det?
Och alkoholen är inte alls lika kul när man inte får röka. Tycker jag.
Men jag hoppas att det snart visar sig vara värt det, eller det är ju alltid värt att sluta röka förstås, men ni förstår nog.


Neej nu ska jag faktiskt ta och leta lite efter väskor, min nuvarande kommer snart gå sönder totalt.
Soo hello EBAY!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0