Alla Hjärtans Dag.

Vartenda ljus här hemma är tänt, jag kan tycka ibland att jag har för mycket ljus, men när alla är tända så är det väldigt fint.
Vi har precis ätit förrätt och huvudrätt.
Fick en jättefin bukett av E.
En liten stund efter så "råkade" han förstöra min blus, för 1-2 år sedan förstörde han en likadan men en annan färg. Hur lyckas han? Denna gången lyfte han upp mig och jag trodde han släppte sig, men nej det var min stackars blus/skjorta, sist, då valde han att tvätta sönder den med mörka kläder, när den var ljus ljus rosa typ. Min knäppgök de där..

Nu ska jag snart göra klart efterrätten, aldrig gjort den innan men hoppas på att den smakar gott.

Imorn tänker jag försöka få med min man till att köpa mig en ny blus/skjorta.. :)
Denna gången kommer han minsann inte undan...

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0