26.2

Usch vad en ledig helg går snabbt. Buhu!
Igår blev väldigt trevligt. Vi åt på Laxmii eller vad de nu heter, indisk restaurang iaf. Tyckte det var sådär, tog någon tomatsallad till förrätt som dom hade dränkt i citron. Och själva maten var väl helt okej, men njaa.
Men nu vet man det, nu har vi iaf provat den.
Sen gick vi vidare och tog några öl.
Jag mötte upp L & C på bmb, gick in en sväng men det var För mycket folk, det klarar jag inte av när jag inte är kalas. Så jag gick hem kl 1 och gick och la mig direkt.

Blev ju en ganska så dyr kväll, men det händer ju inte så ofta att jag bjuder :) Inte för en hel utekväll iaf.

Så idag mår jag ju bra, vi ska nog ta en promenad om en liten stund, ser ut att vara jättefint väder.



Kommentarer
Hanne

Haha ja de e inte lätt o skriva om politik utan o skriva fel tkr jag :P Rut och rot är braa! De ja tänkte va mer att de e ju inte alla som kan utnyttja, typ gamla o 'fattiga' :/ De ja tkr e så roligt e att många 'blå' kallar S för bidragssverige osv.

Men M har ju infört massa bidrag, fast till de som redan har pengar?

Typ som att en arbetsgivare kan FÅ 5000:- i månaden för att ha en arbetslös 'anställd'.

Sånt leder ju tyvärr oftast inte till jobb, utan arbetsgivaren kan ju utnyttja arbetskraft som han tjänar på, varför skulle han då vilja anställa?



Men de e så mkt me allt de där så man skulle kunna prata i en hel dag tror jag :P



O som sagt, ja e inte vidare insatt heller, utan de e bara min egna enkla uppfattning ;)

2012-02-26 @ 20:15:01
URL: http://villatretton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0