15.2

Har precis suttit och tittat på några avsnitt. Mycket lipande till Grey´s, men det är alltid så fint eller sorgligt. Jag har inget svårt för att gråta när jag är själv.

Vi åkte till elund efter jobb, fick mig en ny blus/skjorta (jag vet fan inte vilket som är rätt namn) och jag är super nöjd, skit snygg! Hade jag hittat en bild från nätet hade jag lagt upp den men kläderna från vero modas sida är inte alls samma som i butik verkar det som.
Har även beställt jeans från Gina, gick in även där och testade ett par jeans, tog faktiskt en strl större än jag brukar, 27 passade bra dom också men jag gillar inte när dom sitter för tajt, jag har för mycket kärlekshandtag för det, och jag måste inse att dom blir jag inte av med. Så det är väl bättre om jag köper ett par jeans som sitter skönare? Skit i storleken. Men dom där jäkla handtagen hade jag gärna blivit av med.
Det som är trist är om jeansen blir större efter några ggr användning.

Längtar till helg. Inget direkt planerat, vi funderar på att följa med på after work, men E kommer komma hem ganska så sent för han ska vara i kungälv på fredagen. Så vi får väl se, jag tycker som sagt att festa inte alls är lika kul utan cigg.
Men jag längtar mest efter sovmorgon. Sovmorgon tillsammans med E är bland de bästa som finns..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0