12.2

Efter gårdagens bio så blev jag så sugen på att resa, inte en vecka utan någon/några månader, det hade varit så skönt. Till ett land som har mycket att erbjuda, alltså inte någon grekisk ö, det är fint men jag tror man tröttnar efter några veckor.
Men pengar nekar mig den resan, jag har inte råd. Inte bara pengar som gör att det inte går, vi äger ju en lägenhet som måste betalas, även två katter som behöver daglig tillsyn.


Blev ingen film idag, E har suttit i några timmar och letat efter skjortor på nätet och jag hittade mig en väska.

Har även kollat igenom olika bloggar, det moderna idag är verkligen shabby chic/lantlig stil, har säkert varit inne på 10 såna bloggar idag. Blev tråkigt till slut.
Jag tycker det kan vara Jättefint med den stilen, men i lagom mängd. Allt behöver ju inte vara gammalt eller i den stilen. Och barnens rum kanske kan få vara ett barns rum. Det är min åsikt iaf.

Neej nu ska jag ta och sova, en dag till innan jag får sova ut. Men även på den stackars ensamna lilla lediga dagen MÅSTE jag komma in på jobbet för APT. Jag kan bara vara med en timma, det får dom lov att acceptera när dom kläcker ur sig detta någar dagar innan. Man planerar ju faktiskt saker på sin lediga tid, sen är det Alla hjärtans dag dessutom!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0