Love, intelligence and money

Igår var jag på julbord med jobbet, hade jag fått välja igår efter jobbet hade jag hellre legat hemma och i min onepiece hela kvällen, men då hade dom dragit bort julbordet från lönen och det kändes det ju inte värt att göra. Julbordet var okej, sällskapet var trevligt, C och A är alltid trevliga att umgås med, fick oss en hel del skratt :)
Men annars tycker jag att hotellet var lite väl stort för man hörde knappt vad man sa. Jag gick hem redan nio.
E var också på julfest men kom hem senare för SJ som vanligt är som hästar, finns inte ;) Hur kan det gå så jäkla dåligt år efter år? Sverige har vinter varje år och varje år så funkar det inte. Helt värdelöst.
 
Joo jag skaffade mig en Iphone igår också, jag är (tyvärr) sån som om jag får en idé om att jag vill ha något nytt så skaffar jag mig det på en gång, läsa på och vänta är inte riktigt min starka sida. Men jag tyckte de hade en bra deal  och mitt gamla abonnemang hade gått ut för 2 månader sen.
 
Nu till rubriken:
De 3 första jag såg var Love,intelligence och money, jag tänkte att E får stå för de två sista :)
 
 
Nu ska jag leta reda på någon bra film att se på..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0