Julhandlat..

Måste bara skriva om förra inlägget, jag har inget emot att umgås med andra människor i vanliga fall, men just när jag inte känner mig bra så är jag gärna mer för mig själv. Men just för tillfället känner jag mig bättre, har nog inte varit med om en mer pendlande sjukdom. Ikväll får vi hoppas på sömn med hjälp av cocillana, E påstår att det ska vara starkt. Vi får väl se :)
 
Ja, jag har hunnit med lite rea handling, E´s skor som jag bytte fick bli ett par bruna (!!!) stövlar, dom var nedsänkta till 850:-, 50% rabatt. Snygga och riktigt sköna. Ett par nya jeans och ännu ett par skor, desto billigare visserligen, men jobbskor ger jag inga pengar för. Och lite underkläder fick följa med hem också, så hejdå alla pengar jag fick av mamma och pappa :)
 
E har lagat finmiddag här hemma, jättegott kött. Snart väntas lite glass och film. Skön fredag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0