Helg

Äntligen är det helg, det har jag sett fram emot. Jag vill bara sova bort förkylningen och bli frisk nån jäkla gång. Ringde innan om att få "riktig" hostmedicin, då lät det tveksamt om att jag skulle få någon för att jag aldrig fått det utskrivet innan men nu var jag precis in och kollade på apoteket på nätet och dom hade varit snälla och skrivit ut det. Men det ska tydligen göra mig trött och jag ska undvika bilkörning (oj jag behövde visst inte tänka på det ändå)
Bara jag kan få sova på nätterna så skiter jag i hur trött jag är.
Försov mig idag på morgonen för jag kunde inte somna inatt, och har inte kunnat på hela veckan, för det kittlas på ett väldigt obekvämt sätt när jag andas ut.
 
 
Hör E sitta och prata om nyår med någon vän, jag ser verkligen inte fram emot det. Hade jag varit frisk eller/och varit ledig hade det varit annorlunda, nu vill jag ju helst åka hem så snabbt som möjligt efter tolv men att ta sig hem på nyårsafton utan körkort är svårt. Så om vi är hos någon så vet jag alltså inte hur jag ska komma hem i bra tid.
 
Helgen kommer bli lugn, jag trodde att jag och E skulle ut och äta på restaurang själva men hör nu att jag hade missförstått det, jag hade bara velat gå ut och äta vi 2 och sen gått hem igen. Eftersom jag inte känner mig bra. Så får väl se om jag följer med ens. Jag känner inte att jag orkar vara så super social just nu, det kan ju gå över tills imorn men den chansen är väl väldigt låg.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0