Fryser ihjäl..

Det här är ingen bra årstid i mitt jobb, 17 minus hade vi igår om inte ännu värre på morgonen. Två par byxor hade jag på mig och ändå frös jag. Att gå utan vantar gick ju bara inte. Några minus är okej men det behöver ju inte överdriva.
 
I söndags när E låg bakis gick jag ner till stan en sväng, köpte mig en kjol och en topp till lördag, men toppen var lite småtråkig när jag väl provade den hemma, men det får gå. På lördag antar jag att det blir fullt upp hela dagen, hans släkt kommer kl 13 och sen blir det en liten fest på kvällen. E är verkligen en sista minuten bestämmare. Något annat kan man inte säga. Har sagt åt honom i över en månad :)
 
Speedway gp biljetterna är redan bokade för septermber nästa år, pappa hade väldigt bråttom och påstod att det skulle gå åt. Nu ska jag bara försöka övertala E att vi kan börja kika på flyg och hotell i Italien till i maj. Eller så bokar jag och han får helt enkelt ta ledigt från jobbet :)


Kommentarer
Hanne

Vart ska ni på GP? :)

Svar: I solna, den nya arenan :)
Lina

2012-12-08 @ 23:33:49
URL: http://villatretton.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0