Äntligen..

9/9 gjorda, äntligen är jag ledig, som jag har längtat. Jag hade feber igår kväll och frågade min gr chef om jag kunde få gå hem tidigare, och det fick jag. Jag gnäller ofta om att jag vill byta jobb, men min grupp chef och många av mina arbetskamrater är så otroligt bra.
 
Så jag har legat och sovit sen 12 tills nu. Det känns som om jag har flera dagar att sova igen. Men imorn måste jag ta mig till stan en snabbis på dagen för att köpa/hämta ut julklappar. Sen på kvällen skulle jag kanske följa med M också. Jag ska bara försöka att inte må mer skit. Men med ännu mer sömn borde jag må bra imorn.
 
Ikväll ska jag tvinga E att hjälpa till att städa, har ingen som helst lust själv men det måste ju göras. Urk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0