2/9 gjorda..

Idag höll jag på att frysa ihjäl på jobbet, och då hade jag ändå på mig dubbla byxor. Dubbelt betalt dessa dagar borde det vara lag på, för oss som måste vara ute, ni som får vara inne ska inte ha något extra ;)
 
Min kropp börjar bli gammal, inte 27års gammal utan mer 80 årsgammal, kan knappt sitta eller ligga på vänster höft utan att det gör ont. Men självklart gör jag det ändå, det är ju min "sov" sida. Det är precis som om jag gått in i något men det har jag inte, har säkert haft det i 2 veckor nu. Men så länge det håller sig till jag bara ligger eller sitter så får det väl gå an, annars kanske man borde gå till doktorn och få utskrivet lite alvedon. Något annat görs väl inte.
 
Imorn ska jag med på julbord på jobbet, tror inte jag varit med på julbord sen 07/08, så det är väl på tiden igen. Men jag tänker hålla mig till julmusten. Jååba hela helgen lång.
 
Julklapparna börjar smått bli färdiga, en till min bror och en till E är köpta. Något mer ska jag väl köpa till E, men samma gamla vanliga problem, vaaaaaaad?! Han har nog aldrig sagt riktigt vad han vill ha. Jo surfplattan. För bil och motorcykel räknas inte som något att önska sig från mig.
Själv har jag önskat mig skor och parfym av E, måste nog påminna honom att det Inte ska vara pälsskor, han gillar päls inte tvärtom. Parfymen tänkte jag nog han kunde få lista ut själv, om jag vågar låta han köpa det?!
 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen innan satc börjar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0