Sol,bad och mycket god dricka..

Tillbaka i Sverige, kom tillbaka till ett regnigt göteborg. Inte något som jag saknat direkt.
Vi har haft det jättebra. Hotellet var väl inte lika fint som på bilderna men det gick. Betaltv kändes ju lite fattigt dock.
De två första dagarna körde vi ifrån solen, upp i bergen ovanför molnen, ganska så coolt faktiskt men riktigt jäkla kallt. Tror det var 8-9 grader som lägst, i sommarkläder var inte det skönt. Men häftigt ändå.
Mycket goda drinkar och sangria blev det endel av.

Men jättefint väder har vi haft, förutom när vi körde ifrån det. Kvällarna var kyligare, då var det långarmat som gällde, men det gjorde inget.

Men nu är man tillbaka i verkligheten igen, jag tänker INTE ställa mig på vågen, jag vet att jag gått upp i vikt redan sen innan så nu är det hårdbantning som gäller.

Nu ska jag ta tag i all tvätt.. Tur jag är ledig imorn också :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0