Inredning

Kan inte sluta tänka på att göra om i sovrummet.
Dessa två sängstommar tycker jag är snygga:

Denna kostar 3795:-
Men tycker även om denna:

Denna kan jag hitta rätt billigt på blocket. Men E vill gärna inte ha någon fotända(?), men mamma och pappa har en likadan fast svart och dom har deras madrass högre och då blir det inte så hög fotända. Så nu försöker jag att få mamma att skicka en bild hur det ser ut så kan visa E hur det ser ut. Men jag gissar på att mamma inte ens läst sitt mess än och sen ska hon ta ett kort med mobilen, så det tar nog ett tag till :) Får nog ringa och säga till henne istället..

Är lite smått trött på det svarta, så jag skulle nog faktiskt vilja ha vitt och sen måla om (ännu en gång) i sovrummet till vitt(som det såg ut innan) och sen ha en fondvägg bakom sängen.
Jag är en sån som har jag väl fått för mig något vill jag ta tag i det direkt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0