9.e April

Hepp de blir ingen hemnes säng, det godkändes icke av min sambo. Saken är att den här fotändan skulle vara ivägen för byråna(stavning på det??)
Men nu har jag hittat en annan säng, har slängt iväg ett mejl och kollat om sängen finns kvar.
Väntar på svar och sen får vi se om jag slänger ut våran på blocket.
Just nu har vi ju 2 st svarta byrå, tänkte sålt dom också men jag målar nog om dom igen istället.
Det värsta är när jag får såna här ideér brukar det oftast bli dyrare än jag tänkt mig.
Nya sängbord och nya gardiner och överkast borde man ju köpa nytt också..
Eller svart överkast funkar ju också, är ju även grått på ena sidan så det kanske funkar ändå.

Nu letar jag tapeter istället. Ingen av oss är mycket för massor med kruseduller, vill gärna ha lite mönster men inte för mycket..
Så in i tapetvärlden igen.
Om det blir att jag gör om så kan jag ju utnyttja alla erbjudanden man får från ellos.. Dom har endel fina inredningssaker där också..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0