5.e april

Det var skönt med sovmorgon. Mindre skönt att behöva jobba hela påsken. Men det ger ju pengar iaf.
Jag hoppas på att jag inte blir sämre, har mått ganska så kasst idag, så jag hoppas det stannar där och inte blir värre.

Var iaf ner på stan och köpte lite saker till resan..

Bikini,klänning och skor (som ser ut att vara i strl 40 ser jag nu), tillsammans för 500:-
Klänningen är inte så snygg på bild men ganska så söt på.
Jag ska inte hoppa studsmatta med bikinin heller, men den sitter där den ska om jag bara går :) Haha

E har fixat min cykel så nu kan jag åka liiiite senare till jobbet, ju mer sovmorgon ju bättre..

Nu ska jag se klart på biggan, Marcel är ett rövhål men det är ju inget nytt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0