September..

Då var vi inne i september.. Och det är bara 4 dagar kvar tills vi åker, eller 3½ dåå.. Var precis inne och tittade på vädret, runt 30 grader, åhh säger jag bara. Njuta för fullt är vad jag ska göra. En kall öl i värmen.. Bada i fint vatten. Trevligt sällskap. Mycket bättre kan det inte bli.

Imorn borde jag nog inte ta lika lång sovmorgon, eller rättare sagt borde jag inte gå och lägga mig så sent. Det ska städas, bakas och mjaa det var väl allt.. Dammat och gjort ordning toaletten har jag gjort idag. Gjort ordning E´s garderob.. Tvättat(!!!!!) Jag har fått tiden att gå ganska så snabbt ändå. Gick även till Coop, det kändes verkligen att jag inte rört på mig på flera dagar, för det var jobbigt att bara gå. Och bättre blev det inte när dom fortfarande bygger på vägen till coop så jag måste ta en omväg genom lillåudden. Suck!

Massor av fina lägenheter och hus har kommit ut, lägenheter som ligger rätt bra till, som är större, som t.om har billigare avgift, någon som var liite högre. Åh jag är sugen på att flytta igen..

Nu ska jag fortsätta se lite tv innan jag försöker sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0