g´nite

Ligger här och försöker sova, men inte de enklaste, min far snarkar något så rejält..
Trevlig helg, igår var det tacos och lite öl. Har ju redan fått min present som var resepengar, men fick även en fin loob(?)vas med en jättefin bukett blommor och ljuslyktor.
Idag har vi varit på ikea, blev några småsaker som bla. ljuslyktor. Sen lunch från kajens, sen lämna av männen hemma och jag och mamma gick till stan. Jag hittade mina hyllplan från indiska, behöver inte måla om dom för dom passar ihop med vardagsrumsbordet. Perfa. Sen åkte vi till maxi, där köpte jag lite mer blommor och ännu mer ljuslyktor(!!) som kommer vara jättefina på hyllplanen..

Middagen blev på böf, gott men sämst service. Servisen blir nog bara sämre och sämre där.. Sen tog vi taxin hem och såg det sista på Arn.. Taxin tog vi för min pappas revben är nog aningens värre än mitt... Stackare..

Nu är det bara 2 nätter kvar.. Jippi Yeey! Snart i värmen..

Ne ska väl försöka sova jag med..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0