Det är ingen vanlig dag, för det är lönedag, hurra hurra hurra... ;)

Älskar min stavning när jag mobilbloggar, ser inte ens hela texten när jag skriver.. Men jag tror det är ganska så förståligt iaf?!
Blev tydligen många face i det inlägget också.. Aja skitsamma..

Jag kunde sluta lite tidigare, eftersom dom ändå (igen) planerat mig till 16 imorn så tog jag igen det idag. Men jag sa till förstås.. Så efter jobb tog jag mina ben och gick till skiljebo, bara några meter från lägenheten var jag helt slut i benen och dom kändes som spagetti. Men jag tog mig fram. Köpte 7½ kg torrfoder, över 600:- fattigare, men det borde hålla i två månader nu. Tog bussen hem, inte fasen hade jag orkat gå med den klumpiga påsen utan något handtag hela vägen hem, no way!

Nu varnar jag känsliga läsare för att sluta läsa

Min mage är totalt jäkla kaos, den har varit det i flera år fram och tillbaka. Jag kan helt seriöst knappt äta något utan att de kommer ut lika snabbt. Funderade först på om jag kunde vara laktosintolerant, men det verkar det inte direkt vara, hände inget efter jag druckit ett glas vatten. Glutenallergiker, nej jag tror faktiskt inte det heller.
Jag måste boka tid till doktorn, jag tycker det är skit(haha) jobbigt att inte kunna äta mat som en normal människa, utan att springa på toa efteråt. Nu är det inte så hela tiden, men för ofta. Men en sån undersökning är inte den trevligaste, antingen fram eller bak undersökning. Bara det får ju en att gärna inte gå dit. Men nu har jag verkligen tröttnat och måste göra något åt det.


Nu tänkte jag försöka sno E´s dator och se nya desp avsnittet, sista säsongen :( Buhu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0