29.e September

Ännu en dag som jag försov mig. Vaknade 7.05, då brukar jag nästan vara påväg till jobbet. Lyckat! Men jag var faktiskt i tid till jobbet. Hur jag lyckades med det vet jag fasen inte. Men dagen har gått riktigt snabbt, sket i lunchen och gick hem tidigare, solade efter jobb och tog med mig spicy hot hem. 13C ofc.

Nu har jag ledigt i 3 dagar. Försöker övertala E att vi ska åka till Ikea och köpa byrå. Men de är han som får bestämma, för det är han som ska betala :) Annars har vi vad jag vet inga planer..

Updt:
Det var APT idag på jobbet, jag var inte med. Men det ska tydligen finnas chans att gå upp i heltid för dom som vill. Om jag inte fattade min arbetskamrat helt fel. Låter ju bra. Jag älskar egentligen mitt nuvarande schema på 81%, men med tanke på hur jag står till ekonomiskt så skulle ju inte några tusen till sitta helt fel. Jag har ju sagt till om att jag velat gå upp i tid flera ggr, så jag förstår inte varför dom inte sagt till mig?! Men på måndag ska jag säga till ännu en gång att jag vill gå upp. Så får vi väl se vad som säger.. Tycker det verkar lite konstigt att dom helt plötsligt kan höja upp oss till heltid bara...
Snällt av min arbetskamrat att hon tänkte på mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0