22 September

Idag har det varit en heldag ute i Sätra Brunn, vi har haft planeringsdag. Var mycket bättre än förväntat. Camilla började dagen att skrämmas om att vi var tvugna att gå upp en och en och redovisa, men så var det inte som tur var. Jag avskyr verkligen att prata ensam inför folk. Det är bland de värsta jag vet.

Ikväll blev de köttbullar och makaroner, dom blev faktiskt ganska så goda. Godkänt från E också :) Inte den direkta bantarmaten men de fick gå ändå..

Jobb imorn igen, sen en dag ledigt, men delad tur på söndag. På lördag lär jag väl hålla mig hemma och se på GP..

Får nog ta mig en tur till erikslund på onsdag, ljusen börjar ta slut(!!!!!!!!!!!), går åt mycket ljus nu på hösten. Sen tänkte jag passa på att ta ÖB och kolla in den nya gallerian samtidigt.

Nej Kniven mot strupen är på tv, ska fortsätta se på det..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0