14.e September

Första dagen på jobbet på ett bra tag. Men de gick bra trots dålig sömn, sover skit kasst nu mera. Lite smått jobbigt faktiskt.

Vi har fått upp tavlorna och hyllplanen idag, och jag är väldigt nöjd, men får nog byta ut ljuslyktorna om ett tag, dom lös inte lika mycket som jag hoppades, vill att väggen ska lysa upp mer i olika färger. Sen ska jag köpa lila ljus, äntligen får jag in mitt lila som jag längtat efter :) Men eftersom tavlorna har lila i sig så passar det bra. Fick inte en någon protest om de.. Yeey!
Det mysiga med hösten är alla ljus man tänder, jag älskar ljus, har hur mycket ljus och ljuslyktor som helst. Kanske t.om för mycket. Fast kan man ha för mycket mys stämning? Njee!

Nu ska de ätas nyttigt ett tag, för att få bort semesterkilorna. Kan bli lite tufft, att gå från über mätt varje dag i en vecka, till att äta nästan lite för lite kommer nog kännas.. Jag blir väldigt sällan mätt, så det var väldigt mycket mat, även så åt jag sällan upp maten helt där nere.. Men fan, nu får jag ta tag i det igen. Annars blir jag en knubbis. Det trivs jag inte med.

Så idag blev det havregrynsgröt till frulle, Ww mat till lunch och fisk m. lite ris och ärtor till middag. Att jag skulle lära mig äta havregrynsgröt trodde jag aldrig skulle hända, har aldrig tyckt om det..

Ne de var allt för idag.. Heppåre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0