13.e Sept

Sista maskinen tvätt är gjord. Tänkte snart hoppa in i duschen, sen försöka komma i säng.

Har aldrig tänkt på det annars när vi varit i Grekland, eller så var det bara på Zakynthos, vet dom inte vad salt är? Fick ju salta så in i hvete för att det skulle fastna. Tillslut saltade jag i ketchupen för att få saltet att fastna, haha.. Saltmongo!

Imorn hoppas jag att E kan låna borr av någon så vi kan få upp både hyllplanen och de nya tavlorna som vi köpte på Zakynthos, så otroligt fina. Kul att vi äntligen hittade tavlor som vi båda gillar. Jag fick t.om ha lila i tavlan *weii*. Så nu kommer det äntligen upp saker på väggarna. Vill nog ha någon lampa som lyser på tavlorna för jag tror ljuset blir mycket snyggare då. Ska försöka komma ihåg att ta ett kort på dom när vi fått upp dom, för dom är verkligen super fina.

Nehe det är väl dags för duschen. Ska bli så skönt att sova i sin egna säng inatt.. Och duscha i ett badrum utan myror..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0