Tisdag(lördag)

Jag tänker att det är tisdag istället, känns bättre då :)
Gick helt ok att jobba, fast jag började dagen med att få höra att vi unga som jobbar är dumma i huvudet och har aldrig gått i skolan och bla bla bla.. Yeeey vilken start på dagen. Rövhål på dig också vill man ju säga, men valde att säga att jag inte orkade höra på hennes gnäll och gjorde mitt jobb och gick. Okej, man kan ta en del på jobbet, men nånstans måste man sätta en gräns. Min gräns går vid att höra hur dum i huvudet man är helt utan anledning. MEN jag fick en ursäkt sen.

Har inte fått min vila efter jobb så jag lär ju vara dödstrött imorn, för jag kommer inte somna tidigt inatt. E är iväg och dricker whiskey hos en vän, han sa att dom inte skulle gå ut men vettifan opm jag tror på den :)
Jag har suttit och lipat till Grey´s nyaste avsnitt. När ska dom få tillbaka bebis?
Har även tittat på Jersey Shore, stackars lilla Mike, börjar bli lite ensam i huset.

Nej nu ska jag slänga in sista tvätten i torktumlaren, sen ska jag hoppa in i duschen..
Nu öppnar jag upp bloggen igen, men inläggen raderas..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0