Tagit igen tid..

Kan lova att jag tagit igen all glömd sovtid idag. Somnade rätt tidigt för att vara jag igår, somnade t.om till i filmen, jag somnar aldrig när vi ser på film, så trött var jag.
Annars var gårdagen jättemysig, tände varenda ljus som fanns i lägenheten, köpte rosor och la ut rosenblad på bordet. Åt förrätt,huvudrätt och efterrätt. Supergott. En bra 6årsdag :)

Jag har precis varit och hämtat ut mina skor och min mobil som var på lagning. Ett par skor var nästan lite för små och dom andra var lite för stora. Så jag vet inte om jag ska behålla dom. Får väl se.
Mobilen har jag lagt ut på blocket, för den ska vara helt fixad nu. Vore skönt att få lite pengar att göra av med ;) Nee men jag tänkte köpa lite saker till lägenheten, jag slängde ju badrumsmattan, så jag vill köpa en ny dit, och nya kuddfodral. Okej den listan kan göras väldigt lång. Men snart kommer jag tjäna liite mer pengar varje månad, och behöver inte alltså inte vara skit fattig längre. Yeey!

Nepp nu ska jag sno E´s dator och se lite avsnitt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0