Såld!

Mobilen blev såld snabbt, lika skönt det. Men varför är det alltid utländska som ringer? Jag har sålt ganska så mycket saker och jag tror jag har haft 2 svenskar som köpt och resten utländska. Svenskarna prutade knappt medan dom utländska prutar så långt dom bara kan. Nu bryr jag ju mig inte vem som köper mina saker, vill ju bara bli av med dom.

Så imorn ska jag kryssa av en av mina vill ha saker, om badrumsmattan finns på jysk här. Är tydligen svårt att hitta en lite större matta. Hittade iaf en 120 i Vetlanda på jysk så den borde ju finnas här kan jag tycka.

Däppt i däsan är jag också, bara det inte blir en riktig förkylning så är jag nöjd. De orkar jag inte med..

Ne ska fortsätta kolla efter badrumsgrejer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0