Känner mig inte levande..

Usch vad trött jag är, blir sängen väldigt snart. Gick och la mig skapligt igår, men vaknade till när E kom hem, och då blev jag pigg för en stund och gick upp. Så idag har jag känt mig död fram och tillbaka. En delad tur på det, så känner man sig ännu mera död. Nu ska jag bara klara av morgondagen också.

Efter jobb imorn måste jag ner på stan en sväng, håller tummarna att skorna kommit, men den chansen är nog noll. Sen ska jag handla lite gott för kvällen. Vi firar nämligen 6 år tillsammans imorn. Tiden har verkligen sprungit iväg. Jag hoppas att vi får många många mer år tillsammans. Även om vi har våra nedgångar och tycker olika i mycket så finns det ingen annan i världen som jag skulle vilja leva tillsammans med.


Nej nu är jag så tom i huvudet, måste sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0