Hemma från bio!

Då var vi hemma från skräckisen.. Tror minsann att min käre sambo är lite mer skraj än jag, haha! Men visst var den läskig, var nog värst av dom 3 filmer som finns. En utklädd läskig man var med in i biografen i början, han skrämde slag på några stackars tjejer.. Men herrejäklar vad folk kan skrika, det var då inte bara tjejer som skrek, hörde minst lika många killar..

Åt tacopaj precis innan bio så man var ju ganska så proppmätt så man fick inte i sig speciellt mycket godis till filmen..

Imorn tänker jag ta sovmorgon. Sen ska vi ut till Elund, ÖoB,biltema,tati står på schemat, sen eventuellt att vi måste till claes olsson också. Hoppas jag hittar allt mitt svarta imorn så jag kan få ordning på badrummet nån gång.. Kommer på mer och mer som jag vill köpa eller ändra om där inne.. Vi har en så jäkla ful gardinliknande sak där inne som är kvar sen förra ägaren, har bara inte blivit av att vi slängt den eller köpt nytt, men nu jäklar ska jag slänga ut den.. Bästa sättet för att köpa något nytt märker jag.. Så vi får nog åka till Bauhaus också, ska tydligen finnas något som heter tigerfix, då ska man inte behöva borra i taket eller väggen.. Mamma tipsade om det.

Aja later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0