Freedooooom!

Då var det dags för 4 dagars frihet, härligt!
Min mobil har ju muppat rejält den senaste veckan, idag höll den i 3 timmar innan den dog, från 100% till 0. Så när jag kom hem och försökte ladda den gick inte ens det. Så jag bara åt lite sen letade jag fram kvittot och begav mig till netonnet, lämnade in den mobilen, sen köpte jag mig en ny. Tänkte lämna sony ericsson bakom mig men det blev en ray :) So far, so good!
Men OM det kommer vara så att även denna kommer krångla efter ett tag, så skiter jag i dessa jäkla smartphones och tar fram en gammal samsung som jag har kvar.
Jag tror verkligen tekniska saker har något emot mig, för jag super fan inte bort saker som många andra kanske lyckas med, neee mina saker bara dör.. Får hoppas dom hittar något fel i den andra mobilen och gör något åt den, så kan jag sälja vidare den..

Imorn åker jag hem för någar dagar, ska bli kul, fredagen lär väl bilen gå till Jönköping, har inget att shoppa egentligen, men tycker det är kul att komma iväg med mamma bara. Pappa får ju sitt roliga i Tyskland :D

Ne nu ork jag int skriv mer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0