Tyst!

Har varit tyst här några dagar, har påbörjat att skriva men sen raderat. Jag vet inte riktigt vad jag skulle skriva. Helgen blev ungefär till ett helvete men det är "löst" nu. Löst är egentligen ett helt fel ordval, för i mitt huvud tar det bra mycket längre tid än så att lösa. Men eftersom jag själv inte gillar när man bara får höra en persons version så skippar jag allt det där. Men det får inte hända igen.
Så jag har väl mått sådär, fram och tillbaka. Men det kommer bli bra igen. Hoppas jag.

Jahopp imorn har jag jobbat heltid en månad, tröttare än så här har jag nog aldrig varit, men jag tror faktiskt det börjar bli lite bättre. Men nu kommer min jobbarhelg och då är jag som tröttast. Men på lördag blir de julmat och det ska bli så förbannat gott, ska äta så lite som möjligt under dagen så jag får i mig massor med julmat :D

Nej jag har inget mer som jag vill skriva här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0