Äntligen helg..

Ser att denna rubrik har kommit några gånger förut :)
Men äntligen är det helg, känner mig tröttare än tröttast. Och det kommer inte bli bättre direkt, ju mörkare det blir desto tröttare blir jag. Ide vore nog fasen något..
Ikväll har vi svullat pizza hut, och jag var inte ens sugen och något speciellt gott var det inte heller. Helst skulle jag vilja träna bort det på en gång men de orkar jag inte. Löjlig, jag vet! Kanske kan träna imorn med E om det hinns med. Först ska det sovas, vaknas, duschas,ätas och åka ut till Åsby. Nu jäklar ska jag få komma ut dit, E åker med p.ga någon korv(eller kåv på småländska) hoppas jag hittar något fint som passar till byrån.

Nu har vi sett klart alla gudfadern filmer. Vi har kommit in i en riktig filmperiod. Får se vad nästa blir, E pratade om Star Wars, men där går nog fan min gräns. Aldrig sett dom och det är inget som lockar heller.
Ja annars blir väl helgen lugn.

Nästa vecka blir ganska så trist, E åker först till Solna på måndag, sen till Göteborg tills på onsdag. Pletty boling jes!

Nehe en dusch låter inte helt fel..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0