26.11

Fy farao, jag ska aldrig igen åka ut till Elund när det är löningshelg.. Påminn mig om det. Piss mycket folk. Och jag inte den som är överförtjust att gå runt bland hundratals människor. Men nu är väl allt handlat iaf, E´s present är fixad. Och julgran och matta mm är också fixad.
Råkade bara sno lite av mammas och pappas julklapp men jag köper nytt :)

Så nu ikväll har jag städat och fått upp julsakerna. Måste säga att den vita julgranen ger inte ifrån sig lika mycket jul som den gröna granen.. Men de får gå.. Katterna tyckte iaf om den :)

Har druckit lite vin och väntar på om E ska höra av sig om han ska nånstans på stan så jag kan komma ner, jag är lite uttråkad.. Ibland skulle det vara bra med lite fler vänner :)


Varför är det alltid så att när man handlar så glömmer man minst 1 sak av det viktiga? Eller är det bara jag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0