23.11

Tillbaka på jobbet idag, har haft en väldigt lugn dag.
Min lediga dag igår var lugn och skön och bestod av en lång behövlig sovmorgon. Sen det vanliga. Tittade på massa serier som jag missat. Gossip Girl är nog den absolut bästa serien, jag är så jäkla insatt i den serien. Håller tummarna på att hon lämnar prinsen och blir tillsammans med Chuck igen.. Haha..

Sitter och försöker räkna ut månadens kostnader. Känns skönt att få ut lite mer i månaden nu. Fast denna månaden blir ingen större skillnad eftersom det är både julklappar och presenter som ska köpas. Kom på en enligt mig jättebra julklapp som jag kan köpa till mamma och pappa, förutom deras muggar som jag ska köpa.

Till E har jag fortfarande inte någon direkt aning om vad jag ska köpa. Män är alltid så svåra att köpa till..

Nej nu ska jag se på Body of proof..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0