13.11

Ojojoj vad jag är mätt. Vi har precis fått i oss första och sista måltiden för idag. Vi gick och åt buffe på Hong Kong. Och fy satan vad mätt jag är, jag har svårt att bli mätt så ni kan gissa hur mycket mat jag fått i mig. Usch usch. Vi hade ju frukost,lunch och middag att ta igen :)

Igår var trevligt, C&M kom hem hit och vi åt tacos och drack lite. Tttade på Så mycket bättre också förstås. Tycker denna gången var ganska så trist. Nästa gång är det Phs tur :)
Blev en tur på Harrys också. Höll mig ändå på en ganska så lagom nivå, fast det kan man verkligen inte tro med tanke på att jag lyckades gå ut med två olika skor. Två skor som ser väldigt lika ut, men ändå. Hur lyckas jag med allt?
Vaknade i vanlig ordning kl 7, drack en massa vatten och somnade om igen. Sen vaknar jag ganska så pigg :) Iaf skönt att slippa ångest.

Nee nu ska jag fortsätta dega framför tvn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0