Wtf?

Harold Camping påstår att världen ska gå under i år, först ska det komma en stor jordbävning på lördag, men den ska gå under helt 21 Oktober 2011. Vi säger nu OM den här fjanten skulle ha rätt, kom han på detta nu precis då? Med tanke på alla hans år som han studerat biblen? Varför kommer han isf ut med detta några dagar innan? Nej det låter inte rimligt. Han hade sagt samma sak 1994, att världen skulle gå under då.
Nej jag tror inte på detta. Jag tror inte världen kommer gå under i år. Jag tror inte man kan sätta ett datum på när världen kommer gå under..

Aja skit ner dig pissnisse..

Ska snart iväg med Sture, taxin kommer 15, så innan dess ska jag försöka locka in honom i buren, som inte alltid är så lätt. Sen har jag ingen aning om hur lång tid det kommer ta där.. Jobbigt och sitta och vänta på svar..
Är nervös redan nu för dom svaren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0